Google Ads
Google Ads – śledzą każdego i wszędzie. Brzmi groźnie? To tylko mylne wrażenie. Reklama Google Adwords nie jest niebezpieczna, ale bardzo skuteczna! Jeśli korzystasz z Internetu i choć raz wpisywałeś jakiekolwiek zapytanie w wyszukiwarkę Google, prawdopodobnie się z nią spotkałeś. Nawet jeśli wydaje Ci się, że reklama Adwords nigdy nie rzuciła Ci się w oczy podczas użytkowania przez Ciebie Google, sądzimy, że po przeczytaniu tego artykułu nie tylko przypomnisz sobie styczność z nią, ale także zapragniesz wdrożyć ten model promocji w swojej firmie. Dlaczego tak wiele marek decyduje się na ten rodzaj marketingu? Jest skuteczny, szybki i można poprowadzić go samemu. Jednak nie jest to tak łatwe, jak może się wydawać, dlatego postaramy się pokazać Ci, dlaczego lepiej oddać ten temat profesjonalistom.
Zdefiniujmy kampanie Adwords…
Czym jest reklama Google Ads, dawniej nazywana Adwords? To cały system pozwalający wyświetlać pewne treści odbiorcom wyszukującym coś w Internecie. Potrzebujesz krzeseł ogrodowych? Z pewnością wpisując zapytanie w Google, otrzymasz kilka wyników będących reklamą konkretnych sklepów. Dziwisz się, że później przeglądając różne strony lub oglądając coś na Youtube, ciągle wyświetlają Ci się obrazy dotyczące produktów, których raz szukałeś? Nic dziwnego! Kampanie Adwords pozwalają także na śledzenie użytkownika za pomocą obrazu i wideo. Co ważne, nie płacisz za wyświetlenia, a za kliknięcie reklamy. Zatem jeśli zainteresowanie będzie nikłe, nie stracisz pieniędzy. Zaciekawiony? Poniżej przedstawiamy możliwości, które daje Adwords.
Google Adwords w wyszukiwarce
Zacznijmy od podstawowej opcji Google Ads, czyli reklam w wyszukiwarce. Nie ważne, czy szukasz krzeseł, jak w powyższym przykładzie, czy może rozglądasz się za noclegiem w górach – Adwords stoi na straży. Zawsze pierwszych kilka pozycji, które otrzymujesz po wpisaniu zapytania w Google, to reklama. Czasem ukryta jest tak, że nawet nie orientujesz się, iż właśnie w nią kliknąłeś. Mimo że reklama Google Adwords zawsze jest oznaczona, wiele osób zupełnie nie zauważa tego małego napisu. Brzmi pięknie, prawda? Bez wysiłku i trudu włożonego w pozycjonowanie strony wyświetlić się możesz na pierwszym miejscu po wpisaniu konkretnego zapytania. Każdy przedsiębiorca chciałby tego, ale nie każdy może to mieć! Jeśli nam zaufasz, zaplanujemy dla Ciebie strategię, która otworzy Ci drogę bycia na samej górze wyszukiwań. A to wszystko dzięki kampanii Adwords i profesjonalizmowi naszych ekspertów. Niezależnie, czy sprzedajesz produkty (buty, ubrania, kosmetyki, meble, kwiaty itp.), czy Twoją branżą są usługi (budowlane, kosmetyczne, fryzjerskie itd.) możesz skorzystać z Adwords! Dlaczego? Ponieważ ten rodzaj komunikacji sprawdzi się wszędzie tam, gdzie pojawiają się zapytania. Zatem jeśli wiesz, że popyt na Twoją usługę jest duży lub masz pewność, że Klienci chętnie korzystają z Internetu, aby znaleźć dokładnie takie produkty, które sprzedajesz, to świetnie się składa! Masz idealną podstawę, aby sądzić, że kampania Adwords w wyszukiwarce zadziała również u Ciebie. Skąd jednak pewność, że Twoja reklama wyświetli się tym osobom, które interesuje oferta? Google Ads przygotowane zostały tak, aby wyświetlały się tylko wtedy, gdy zapytanie będzie dotyczyło tych słów kluczowych, które uznasz za istotne dla Twojego biznesu. To Ty decydujesz, czy reklama ma się pojawiać się również na frazy podobne, czy dopasowanie ma być ścisłe. Sprytne, prawda? Reklamy w wyszukiwarce pozwalają także na szybkie wykonanie połączenia lub napisanie wiadomości SMS. Wystarczy jedno kliknięcie. Dzięki skróceniu tej drogi klienci chętniej dzwonią, aby dopytać o ofertę.
GDN i Youtube – czyli jak trafić obrazem do użytkownika Internetu
Druga możliwość, jeśli chodzi o Adwords, to kampanie w sieci reklamowej GDN, czyli wszystko to, co śledzi nas już poza wyszukiwaniami w Google. Wszelkie grafiki pojawiające się na stronach partnerów, które zauważamy i wprowadzają nas w konsternację i przywodzą myśl „skąd wiedzą, że akurat tego szukałem?”, są zasługą kampanii Adwords. Oczywiście nie jest tak, że reklamy te trafią do wszystkich. One także docierają precyzyjnie do osób, które wybiera twórca kampanii Google Ads. Przekaz można targetować do użytkowników o pewnych zainteresowaniach i poglądach lub różnicować ich ze względu na płeć, miejsce zamieszkania czy wiek. Docierać można także, przy pomocy remarketingu, do osób, które odwiedziły już Twoją witrynę. To ciekawy sposób na przypomnienie o marce Klientom, którzy z jakiegoś powodu przerwali zakupy lub którzy kiedyś już ich dokonali, ale chciałbyś, aby uczynili to znowu. Na tej samej zasadzie działają kampanie Adwords na Youtube. Jedyną różnicą jest forma przekazu. W sieci reklamowej GDN posłużyć się należy grafiką, a na Youtube wideo.
Po co Ci agencja prowadząca Adwords?
Pewnie zastanawiasz się, dlaczego miałbyś nawiązywać współpracę z nami, jeśli chodzi o Google Ads, skoro system wydaje się tak prosty. Powodów jest kilka.
Po pierwsze – realne zyski dla Twojej firmy w postaci sprzedaży czy leadów może przynieść tylko dobrze przygotowana kampania Adwords. Ważne są w niej podstawowe elementy, takie jak: dobór odpowiednich słów kluczowych, przygotowanie chwytliwych treści reklam Google Ads, ustanowienie sensownego budżetu i kontrolowanie go, a także stałe monitorowanie tego, czy cała kampania Adwords, a także poszczególne kreacje Google Adwords, mają takie wyniki, jakie będą dla Ciebie satysfakcjonujące.
Po drugie – prowadząc biznes, nie dysponujesz zbyt dużą ilością czasu, prawda? A Adwords tego wymaga. Ciągłe monitorowanie przebiegu i dynamiczne wprowadzanie zmian to konieczność, jeśli kampania ma być skuteczna. Współpracując z nami, otrzymujesz konkretnego specjalistę, który będzie opracowywał i nadzorował kampanie Adwords Twojej firmy. Zauważy każdy kryzys, szybko zareaguje i będzie wiedział, jakie elementy poprawić.
Kolejny aspekt to fakt, że Google często wprowadza w systemie zmiany i modyfikuje oczekiwania wobec tego, w jaki sposób prowadzisz Adwords. Co za tym idzie reklama, która jeszcze niedawno uznana była za efektywną, po jakimś czasie może zostać odrzucona. W takiej sytuacji Twój opiekun natychmiast zadziała. Najczęściej jednak specjaliści z naszej firmy modyfikują reklamy zanim zostaną one odrzucone przez algorytm, ponieważ stale poszerzają swoją wiedzę i mają pełną świadomość zmian, które zostaną wprowadzone.
Kreacje graficzne i wideo są równie ważne jak treści, które pozostawiasz w Google Ads dla wyszukiwarki. To, co umieszczasz na Youtube czy w kampaniach GDN, musi być kreatywne, chwytliwe, ale także odpowiadać wszystkim standardom. My znamy te standardy! Wiemy, jaki rozmiar powinny mieć zdjęcia, jak długie powinny być filmy i dlaczego pewne formy będą bardziej skuteczne niż inne dla danej branży.
Ostatni, ale i niezwykle istotny aspekt, to kontrola wydatków. Agencja wie, co zrobić, aby nie występowało tzw. „przepalanie budżetu”, czyli wydawanie pieniędzy na niewłaściwe działania. Sęk w tym, że trzeba dokładnie określić słowa kluczowe i ich dopasowania, aby w reklamę Adwords rzeczywiście klikali tylko Ci użytkownicy, którzy są zainteresowani ofertą. Czasem jedno słowo ma ogromne znaczenie, chociaż w rzeczywistości wydawać się może, że to tylko drobiazg.
Dlaczego warto inwestować w Google Ads?
Wiesz już, czym jest Google Adwords i dlaczego warto oddać go w ręce profesjonalistów. Podsumujmy jednak, jakie są plusy korzystania z takiej formy marketingu. Przede wszystkim dzięki reklamie tekstowej w wyszukiwarce docierasz do tych osób, które rzeczywiście interesują się Twoim produktem lub usługą, ponieważ szukają ich w Internecie. Dzięki GDN i Youtube możesz z kolei zachęcić osoby, które wcześniej były na Twojej stronie, ale nie wygenerowały zysku, przypomnieć się tym, którzy już skorzystali z Twoich usług lub pokazać się użytkownikom, którzy jeszcze nie wiedzą, że potrzebują tego, co oferujesz. Google Adwords gwarantuje Ci także, że w jednym panelu sterowania można prowadzić równolegle wiele działań i promować produkt za pomocą tekstu, obrazu i filmu. To jeszcze nie wszystko! Google Ads mogą być korzystne finansowo, jeśli są odpowiednio przygotowane. Dlatego tak ważne jest, aby systemem reklamowym zarządzała osoba kompetentna i wyspecjalizowana właśnie w tego typu reklamach. Kolejny plus to oczywiście zasięg. Reklama w Internecie wiedzie w dzisiejszych czasach prym, więc bycie obecnym w wyszukiwarce to must have każdego świadomego przedsiębiorcy. Jednak ze względu na to, że zasięg jest duży, konkurencja również jest naprawdę znaczna. Właściwie w każdej branży istnieje od kilku do nawet kilkuset tysięcy przedsiębiorców, którzy chcą pokazać się w Internecie. Właśnie dlatego tak ważne są Google Ads, które pozwalają Ci wyświetlać się na topowych pozycjach w wynikach najczęściej wykorzystywanej wyszukiwarki w Internecie. Istotne jest jednak, aby reklamę prowadzić w sposób zgodny z algorytmem. Nasi specjaliści znają go dobrze!
Wypróbuj Adwords i zobacz, jak leady spływają do Ciebie, a Twoje zyski wzrastają! Zacznij pierwszą kampanię z nami.
Google Ads – śledzą każdego i wszędzie. Brzmi groźnie? To tylko mylne wrażenie. Reklama Google Adwords nie jest niebezpieczna, ale bardzo skuteczna! Jeśli korzystasz z Internetu i choć raz wpisywałeś jakiekolwiek zapytanie w wyszukiwarkę Google, prawdopodobnie się z nią spotkałeś. Nawet jeśli wydaje Ci się, że reklama Adwords nigdy nie rzuciła Ci się w oczy podczas użytkowania przez Ciebie Google, sądzimy, że po przeczytaniu tego artykułu nie tylko przypomnisz sobie styczność z nią, ale także zapragniesz wdrożyć ten model promocji w swojej firmie. Dlaczego tak wiele marek decyduje się na ten rodzaj marketingu? Jest skuteczny, szybki i można poprowadzić go samemu. Jednak nie jest to tak łatwe, jak może się wydawać, dlatego postaramy się pokazać Ci, dlaczego lepiej oddać ten temat profesjonalistom.
Zdefiniujmy kampanie Adwords…
Czym jest reklama Google Ads, dawniej nazywana Adwords? To cały system pozwalający wyświetlać pewne treści odbiorcom wyszukującym coś w Internecie. Potrzebujesz krzeseł ogrodowych? Z pewnością wpisując zapytanie w Google, otrzymasz kilka wyników będących reklamą konkretnych sklepów. Dziwisz się, że później przeglądając różne strony lub oglądając coś na Youtube, ciągle wyświetlają Ci się obrazy dotyczące produktów, których raz szukałeś? Nic dziwnego! Kampanie Adwords pozwalają także na śledzenie użytkownika za pomocą obrazu i wideo. Co ważne, nie płacisz za wyświetlenia, a za kliknięcie reklamy. Zatem jeśli zainteresowanie będzie nikłe, nie stracisz pieniędzy. Zaciekawiony? Poniżej przedstawiamy możliwości, które daje Adwords.
Google Adwords w wyszukiwarce
Zacznijmy od podstawowej opcji Google Ads, czyli reklam w wyszukiwarce. Nie ważne, czy szukasz krzeseł, jak w powyższym przykładzie, czy może rozglądasz się za noclegiem w górach – Adwords stoi na straży. Zawsze pierwszych kilka pozycji, które otrzymujesz po wpisaniu zapytania w Google, to reklama. Czasem ukryta jest tak, że nawet nie orientujesz się, iż właśnie w nią kliknąłeś. Mimo że reklama Google Adwords zawsze jest oznaczona, wiele osób zupełnie nie zauważa tego małego napisu. Brzmi pięknie, prawda? Bez wysiłku i trudu włożonego w pozycjonowanie strony wyświetlić się możesz na pierwszym miejscu po wpisaniu konkretnego zapytania. Każdy przedsiębiorca chciałby tego, ale nie każdy może to mieć! Jeśli nam zaufasz, zaplanujemy dla Ciebie strategię, która otworzy Ci drogę bycia na samej górze wyszukiwań. A to wszystko dzięki kampanii Adwords i profesjonalizmowi naszych ekspertów. Niezależnie, czy sprzedajesz produkty (buty, ubrania, kosmetyki, meble, kwiaty itp.), czy Twoją branżą są usługi (budowlane, kosmetyczne, fryzjerskie itd.) możesz skorzystać z Adwords! Dlaczego? Ponieważ ten rodzaj komunikacji sprawdzi się wszędzie tam, gdzie pojawiają się zapytania. Zatem jeśli wiesz, że popyt na Twoją usługę jest duży lub masz pewność, że Klienci chętnie korzystają z Internetu, aby znaleźć dokładnie takie produkty, które sprzedajesz, to świetnie się składa! Masz idealną podstawę, aby sądzić, że kampania Adwords w wyszukiwarce zadziała również u Ciebie. Skąd jednak pewność, że Twoja reklama wyświetli się tym osobom, które interesuje oferta? Google Ads przygotowane zostały tak, aby wyświetlały się tylko wtedy, gdy zapytanie będzie dotyczyło tych słów kluczowych, które uznasz za istotne dla Twojego biznesu. To Ty decydujesz, czy reklama ma się pojawiać się również na frazy podobne, czy dopasowanie ma być ścisłe. Sprytne, prawda? Reklamy w wyszukiwarce pozwalają także na szybkie wykonanie połączenia lub napisanie wiadomości SMS. Wystarczy jedno kliknięcie. Dzięki skróceniu tej drogi klienci chętniej dzwonią, aby dopytać o ofertę.
GDN i Youtube – czyli jak trafić obrazem do użytkownika Internetu
Druga możliwość, jeśli chodzi o Adwords, to kampanie w sieci reklamowej GDN, czyli wszystko to, co śledzi nas już poza wyszukiwaniami w Google. Wszelkie grafiki pojawiające się na stronach partnerów, które zauważamy i wprowadzają nas w konsternację i przywodzą myśl „skąd wiedzą, że akurat tego szukałem?”, są zasługą kampanii Adwords. Oczywiście nie jest tak, że reklamy te trafią do wszystkich. One także docierają precyzyjnie do osób, które wybiera twórca kampanii Google Ads. Przekaz można targetować do użytkowników o pewnych zainteresowaniach i poglądach lub różnicować ich ze względu na płeć, miejsce zamieszkania czy wiek. Docierać można także, przy pomocy remarketingu, do osób, które odwiedziły już Twoją witrynę. To ciekawy sposób na przypomnienie o marce Klientom, którzy z jakiegoś powodu przerwali zakupy lub którzy kiedyś już ich dokonali, ale chciałbyś, aby uczynili to znowu. Na tej samej zasadzie działają kampanie Adwords na Youtube. Jedyną różnicą jest forma przekazu. W sieci reklamowej GDN posłużyć się należy grafiką, a na Youtube wideo.
Po co Ci agencja prowadząca Adwords?
Pewnie zastanawiasz się, dlaczego miałbyś nawiązywać współpracę z nami, jeśli chodzi o Google Ads, skoro system wydaje się tak prosty. Powodów jest kilka.
Po pierwsze – realne zyski dla Twojej firmy w postaci sprzedaży czy leadów może przynieść tylko dobrze przygotowana kampania Adwords. Ważne są w niej podstawowe elementy, takie jak: dobór odpowiednich słów kluczowych, przygotowanie chwytliwych treści reklam Google Ads, ustanowienie sensownego budżetu i kontrolowanie go, a także stałe monitorowanie tego, czy cała kampania Adwords, a także poszczególne kreacje Google Adwords, mają takie wyniki, jakie będą dla Ciebie satysfakcjonujące.
Po drugie – prowadząc biznes, nie dysponujesz zbyt dużą ilością czasu, prawda? A Adwords tego wymaga. Ciągłe monitorowanie przebiegu i dynamiczne wprowadzanie zmian to konieczność, jeśli kampania ma być skuteczna. Współpracując z nami, otrzymujesz konkretnego specjalistę, który będzie opracowywał i nadzorował kampanie Adwords Twojej firmy. Zauważy każdy kryzys, szybko zareaguje i będzie wiedział, jakie elementy poprawić.
Kolejny aspekt to fakt, że Google często wprowadza w systemie zmiany i modyfikuje oczekiwania wobec tego, w jaki sposób prowadzisz Adwords. Co za tym idzie reklama, która jeszcze niedawno uznana była za efektywną, po jakimś czasie może zostać odrzucona. W takiej sytuacji Twój opiekun natychmiast zadziała. Najczęściej jednak specjaliści z naszej firmy modyfikują reklamy zanim zostaną one odrzucone przez algorytm, ponieważ stale poszerzają swoją wiedzę i mają pełną świadomość zmian, które zostaną wprowadzone.
Kreacje graficzne i wideo są równie ważne jak treści, które pozostawiasz w Google Ads dla wyszukiwarki. To, co umieszczasz na Youtube czy w kampaniach GDN, musi być kreatywne, chwytliwe, ale także odpowiadać wszystkim standardom. My znamy te standardy! Wiemy, jaki rozmiar powinny mieć zdjęcia, jak długie powinny być filmy i dlaczego pewne formy będą bardziej skuteczne niż inne dla danej branży.
Ostatni, ale i niezwykle istotny aspekt, to kontrola wydatków. Agencja wie, co zrobić, aby nie występowało tzw. „przepalanie budżetu”, czyli wydawanie pieniędzy na niewłaściwe działania. Sęk w tym, że trzeba dokładnie określić słowa kluczowe i ich dopasowania, aby w reklamę Adwords rzeczywiście klikali tylko Ci użytkownicy, którzy są zainteresowani ofertą. Czasem jedno słowo ma ogromne znaczenie, chociaż w rzeczywistości wydawać się może, że to tylko drobiazg.
Dlaczego warto inwestować w Google Ads?
Wiesz już, czym jest Google Adwords i dlaczego warto oddać go w ręce profesjonalistów. Podsumujmy jednak, jakie są plusy korzystania z takiej formy marketingu. Przede wszystkim dzięki reklamie tekstowej w wyszukiwarce docierasz do tych osób, które rzeczywiście interesują się Twoim produktem lub usługą, ponieważ szukają ich w Internecie. Dzięki GDN i Youtube możesz z kolei zachęcić osoby, które wcześniej były na Twojej stronie, ale nie wygenerowały zysku, przypomnieć się tym, którzy już skorzystali z Twoich usług lub pokazać się użytkownikom, którzy jeszcze nie wiedzą, że potrzebują tego, co oferujesz. Google Adwords gwarantuje Ci także, że w jednym panelu sterowania można prowadzić równolegle wiele działań i promować produkt za pomocą tekstu, obrazu i filmu. To jeszcze nie wszystko! Google Ads mogą być korzystne finansowo, jeśli są odpowiednio przygotowane. Dlatego tak ważne jest, aby systemem reklamowym zarządzała osoba kompetentna i wyspecjalizowana właśnie w tego typu reklamach. Kolejny plus to oczywiście zasięg. Reklama w Internecie wiedzie w dzisiejszych czasach prym, więc bycie obecnym w wyszukiwarce to must have każdego świadomego przedsiębiorcy. Jednak ze względu na to, że zasięg jest duży, konkurencja również jest naprawdę znaczna. Właściwie w każdej branży istnieje od kilku do nawet kilkuset tysięcy przedsiębiorców, którzy chcą pokazać się w Internecie. Właśnie dlatego tak ważne są Google Ads, które pozwalają Ci wyświetlać się na topowych pozycjach w wynikach najczęściej wykorzystywanej wyszukiwarki w Internecie. Istotne jest jednak, aby reklamę prowadzić w sposób zgodny z algorytmem. Nasi specjaliści znają go dobrze!
Wypróbuj Adwords i zobacz, jak leady spływają do Ciebie, a Twoje zyski wzrastają! Zacznij pierwszą kampanię z nami.