Kampanie VOD

Kampanie vod w Internecie coraz częściej wykorzystywane są przez marketerów z całego świata. Nie masz pojęcia o czym mowa? Te trzy literki są dla Ciebie zupełnie niezrozumiałe? A może słyszałeś coś na ten temat, ale zupełnie nie wiesz, jak wdrożyć to w swojej firmie? Chętnie wyjaśnimy Ci, czym jest reklama vod, ale mamy pewność, że kilka pierwszych zdań uświadomi Ci, jak często się z nią spotykasz. Mamy nadzieję, że wszystko co przeczytasz później skłoni Cię do wykorzystania tej techniki w swojej działalności, przy pomocy naszej firmy.

Czym jest reklama vod?

Kampanie reklamowe vod to wszystko to, co widzisz w trakcie oglądania pewnych filmów w Internecie. Niezależnie od tego, czy spędzasz czas, śledząc na swoim tablecie kilkuminutowe produkcje z IPLA, czy przed komputerem oglądasz powtórki swojego ulubionego serialu na TVN player – reklama vod z pewnością Ci się wyświetla. Nie wiesz, o które źródła chodzi? A może kojarzysz przerywniki reklamowe w formie krótkich wideo, które musisz obejrzeć, aby przejść do dalszej części tego, co rzeczywiście Cię interesuje? To właśnie są kampanie vod, a Ty w ten sposób odczuwasz ich wpływ na własnej skórze.

Czy każde miejsce z filmami to platforma vod?

Kampanie vod mogą być prowadzone w różnych miejscach. Warto wiedzieć, że platform tego typu jest obecnie mnóstwo, ale nie każdy portal, na którym można obejrzeć film, można nazwać vod. Youtube, mimo że posiada kontent wideo, a także wyświetla reklamy, jest tzw. źródłem UGC. Różnica polega na tym, że do platform vod nie każdy może wrzucić swój własny film, a na User Generated Content już tak. Tamtejsze działania reklamowe są tak skuteczne, ponieważ pojawiają się w konkretnych produkcjach, które są chętnie oglądane przez wiele osób. Reklama vod może wyświetlić się jako przerywnik w najbardziej kulminacyjnym punkcie filmu lub przed ważną decyzją bohatera serialu. To niemalże gwarancja, iż zostanie ona obejrzana i zapamiętana!

3 powody, dla których warto zainwestować w vod!

Nawet jeśli wydaje Ci się, że kampanie reklamowe vod są tylko frustrujące i zamiast zachęcać Cię do czegoś tylko odrzucają, spróbujemy wskazać Ci, że się mylisz i że czasami naprawdę warto zaufać nam i pozwolić przeprowadzić takie działania dla Ciebie. Dlaczego więc vod reklama jest skuteczna? Jedna z zasad psychologicznych, która znajduje swoje odzwierciedlenie w marketingu, mówi o tym, że im częściej coś widzimy, tym bardziej to lubimy. Częste pokazywanie swojej oferty, jako reklama vod, może okazać się zatem strzałem w dziesiątkę, szczególnie, że obraz jest tym, co przyciąga ludzi najbardziej, bo pobudza wiele zmysłów. Dobrze przygotowane kampanie reklamowe vod muszą być kreatywne, przyciągające wzrok i dopasowane czasowo do tego, co chcesz przekazać. Poświęcanie kilku długich minut płatkom śniadaniowym może rzeczywiście zniechęcić odbiorcę, jednak dwie lub trzy minuty dotyczące kampanii społecznej są odbierane zdecydowanie inaczej. Nasi specjaliści dokładnie wiedzą, ile czasu potrzeba na zainteresowane odbiorcy konkretnym tematem, znają specyfikę reklam vod i potrafią wejść w skórę oglądających. Właśnie dlatego warto powierzyć nam prowadzenie tego typu działań reklamowych – znamy się na tym, co vod reklama mieć powinna, a czego należy unikać. Trzeci powód? Konieczność obejrzenia. Może się to wydawać banalne, jednak jest to ogromna siła marketingu poprzez kampanie vod. Takie reklamy docierają do odbiorców, którzy zmuszeni są je obejrzeć, jeśli chcą kontynuować transmisję interesujących ich programów. Dzięki temu choćby mimochodem zerkają lub słyszą to, co jest im oferowane i zapamiętują.

Zainteresowały Cię reklamy vod? Czujesz, że sprawdzą się w Twoim biznesie? Skontaktuj się z nami, spróbuj i zobacz, jak wiele możesz zyskać dzięki kampaniom reklamowym vod! Jeśli nie jesteś jeszcze całkowicie przekonany, odezwij się do nas, a rozwiejemy wszystkie wątpliwości!