Media Group współtworzy „Przewodnik po social media w Polsce” od IAB
Czym dla marketera są YouTube, Instragram, TikTok, Facebook? Kto korzysta z social media w Polsce? Jakie są najnowsze trendy komunikacji w tych kanałach? Jak optymalnie wykorzystać te media organicznie, a jak przy pomocy płatnych narzędzi? I wreszcie – dlaczego w ogóle warto komunikować się w social media?
Odpowiedzi na te i inne pytanie znajdziecie na 88 stronach „Przewodnika po social media w Polsce”, który właśnie został udostępniony przez IAB Polska.
W „Przewodniku po social media w Polsce” znajdziecie usystematyzowaną wiedzę na temat wykorzystania mediów społecznościowych. W przewodniku, zostały pokazane różnice pomiędzy kanałami oraz możliwości, jakie daje marce obecności w każdym z omawianych mediów społecznościowych.
Publikacja została przygotowana przez Grupę Roboczą Social Media działającą w strukturach IAB Polska. W pracach eksperckich wzięły udział Aldona Racławska oraz Paulina Wodzyńska-Chikhi z działu digital Media Group. Ich wkład dotyczył m.in. płatnych działań na YouTube, jak również opisu i analizy demograficznej użytkowników Instagrama, YouTube’a oraz TikToka.
„Przewodnik po social media w Polsce” można pobrać za darmo ze strony IAB Polska:
https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/przewodnik-po-social-media-w-polsce/
Czym dla marketera są YouTube, Instragram, TikTok, Facebook? Kto korzysta z social media w Polsce? Jakie są najnowsze trendy komunikacji w tych kanałach? Jak optymalnie wykorzystać te media organicznie, a jak przy pomocy płatnych narzędzi? I wreszcie – dlaczego w ogóle warto komunikować się w social media?
Odpowiedzi na te i inne pytanie znajdziecie na 88 stronach „Przewodnika po social media w Polsce”, który właśnie został udostępniony przez IAB Polska.
W „Przewodniku po social media w Polsce” znajdziecie usystematyzowaną wiedzę na temat wykorzystania mediów społecznościowych. W przewodniku, zostały pokazane różnice pomiędzy kanałami oraz możliwości, jakie daje marce obecności w każdym z omawianych mediów społecznościowych.
Publikacja została przygotowana przez Grupę Roboczą Social Media działającą w strukturach IAB Polska. W pracach eksperckich wzięły udział Aldona Racławska oraz Paulina Wodzyńska-Chikhi z działu digital Media Group. Ich wkład dotyczył m.in. płatnych działań na YouTube, jak również opisu i analizy demograficznej użytkowników Instagrama, YouTube’a oraz TikToka.
„Przewodnik po social media w Polsce” można pobrać za darmo ze strony IAB Polska:
https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/przewodnik-po-social-media-w-polsce/