Raport Aplikacje mobilne od Spicy Mobile
Właśnie ukazał się raport „Aplikacje Mobilne” opracowany przez Spicy Mobile. Wśród 31 pikantnych artykułów opracowanych przez ekspertów z branży, znajdziecie również naprawdę ostry kawałek – zwłaszcza dla tych, którym krąży po głowie myśl „aplikacje mobilne – jak zacząć”?
Kierownik działu marketingu Agata Milewska w Green Caffè Nero, w rozmowie z Aldoną Racławską, szefową działu digital w Media Group oraz autorką strategii kampanii promującej aplikację, dzieli się swoimi doświadczeniami jak projektować aplikacje mobilne uwzględniając potrzeby użytkownika.
Z materiału dowiemy się również o tym jakich narzędzi użyć by jak najlepiej promować aplikacje mobilne. Paulina Wodzyńska-Chikhi specjalista w Media Group, która odpowiadała za realizację kampanii mówi:
– Kampania została zoptymalizowana pod maksymalizację zasięgu w Google. Dzięki dobraniu odpowiednich formatów reklamowych mogliśmy dotrzeć do potencjalnych użytkowników w każdym miejscu w internecie: w wyszukiwarce, na YouTube, na stronach internetowych wyświetlających Google Ads, oraz sklepie z aplikacjami Google Play. Dzięki temu od kwietnia do momentu publikacji raportu udało się uzyskać około 40 tys. użytkowników, która obecnie rośnie o kolejny tysiąc każdego tygodnia.
Wersję elektroniczną raportu można pobrać ze strony: https://www.spicymobile.pl/raport
Właśnie ukazał się raport „Aplikacje Mobilne” opracowany przez Spicy Mobile. Wśród 31 pikantnych artykułów opracowanych przez ekspertów z branży, znajdziecie również naprawdę ostry kawałek – zwłaszcza dla tych, którym krąży po głowie myśl „aplikacje mobilne – jak zacząć”?
Kierownik działu marketingu Agata Milewska w Green Caffè Nero, w rozmowie z Aldoną Racławską, szefową działu digital w Media Group oraz autorką strategii kampanii promującej aplikację, dzieli się swoimi doświadczeniami jak projektować aplikacje mobilne uwzględniając potrzeby użytkownika.
Z materiału dowiemy się również o tym jakich narzędzi użyć by jak najlepiej promować aplikacje mobilne. Paulina Wodzyńska-Chikhi specjalista w Media Group, która odpowiadała za realizację kampanii mówi:
– Kampania została zoptymalizowana pod maksymalizację zasięgu w Google. Dzięki dobraniu odpowiednich formatów reklamowych mogliśmy dotrzeć do potencjalnych użytkowników w każdym miejscu w internecie: w wyszukiwarce, na YouTube, na stronach internetowych wyświetlających Google Ads, oraz sklepie z aplikacjami Google Play. Dzięki temu od kwietnia do momentu publikacji raportu udało się uzyskać około 40 tys. użytkowników, która obecnie rośnie o kolejny tysiąc każdego tygodnia.
Wersję elektroniczną raportu można pobrać ze strony: https://www.spicymobile.pl/raport