Dla naszych Klientów planujemy i kupujemy kampanie we wszystkich mediach - zarówno tradycyjnych, takich jak: telewizja, radio, prasa, outdoor; jak i w mediach on-line oraz różnych mediach niszowych. Dzięki współpracy z naszymi partnerami organizujemy również działania PR i BTL. Dzięki pełnej integracji działów – działu TV, działu mediów tradycyjnych oraz działu digital - planowanie we wszystkich mediach odpowiada na faktyczne potrzeby Klienta i jest na bardzo wysokim poziomie. Pod okiem doświadczonego zespołu media managerów kampanie prowadzone są z wykorzystaniem standardowych form komunikacji, jak i nowatorskich, niestandardowych rozwiązań, takich jak branded content.

Tworzenie strategii marketingowych.

Ile zainwestować w reklamę? Jakie kanały komunikacji z konsumentem wybrać? Kiedy przeprowadzić kampanię reklamową? Jeśli szukasz odpowiedzi na te pytania – dobrze trafiłeś! 25 lat doświadczenia na rynku, sprawny zespół ekspertów oraz setki przeprowadzonych kampanii reklamowych to filary naszego skutecznego doradztwa i gwarant uzyskiwanych wyników.
Łączymy bieżące cele sprzedażowe z długofalowym budowaniem marki. W naszej pracy zawsze poszukujemy rozwiązań, które przekładają się na realne, oczekiwane przez naszych Klientów zachowania konsumenckie. Wielu marketerów, osiągając wymierne wyniki, docenia naszą skuteczność i obdarza nas swoim zaufaniem na długie lata. To dla nas najlepszy dowód na to, że cenią sobie to, co dla nich robimy.

zespoł ludzi
zespoł ludzi

Niezależność, opłacalność i bezpieczeństwo.

Przez 25 lat działalności wygraliśmy setki przetargów o łącznej wartości ponad półtora miliarda złotych, bez kompleksów konkurując z dużymi sieciowymi agencjami. To wszystko nie byłoby możliwe, gdybyśmy nie posiadali wysokiej pozycji w branżowych rankingach, konkurencyjnych warunków zakupu mediów oraz zaufanego i doświadczonego zespołu ekspertów.

Nasza filozofia współpracy.

Siłą wzrostu naszej firmy jest rozwój biznesu naszych Klientów i ich przewaga konkurencyjna. Wychodzimy z założenia, iż nasza praca jest dobra tylko wtedy, kiedy korzystnie przekłada się na wyniki biznesowe marek, dla których budujemy kampanie mediowe. Dlatego w centrum naszej uwagi jest zawsze Klient i jego marka. Pracując nad projektem zadajemy sobie wiele pytań dotyczących konkurencji, konsumenta oraz rynku, na którym operuje Klient. Wszystko po to, by zaproponować możliwie najlepsze rozwiązanie.