Dla naszych Klientów planujemy i kupujemy kampanie we wszystkich mediach - zarówno tradycyjnych, takich jak: telewizja, radio, prasa, outdoor; jak i w mediach on-line oraz różnych mediach niszowych. Dzięki współpracy z naszymi partnerami organizujemy również działania PR i BTL. Dzięki pełnej integracji działów – działu TV, działu mediów tradycyjnych oraz działu digital - planowanie we wszystkich mediach odpowiada na faktyczne potrzeby Klienta i jest na bardzo wysokim poziomie. Pod okiem doświadczonego zespołu media managerów kampanie prowadzone są z wykorzystaniem standardowych form komunikacji, jak i nowatorskich, niestandardowych rozwiązań, takich jak branded content.
Tworzenie strategii marketingowych.
Ile zainwestować w reklamę? Jakie kanały komunikacji z konsumentem wybrać? Kiedy przeprowadzić kampanię reklamową? Jeśli szukasz odpowiedzi na te pytania – dobrze trafiłeś! 25 lat doświadczenia na rynku, sprawny zespół ekspertów oraz setki przeprowadzonych kampanii reklamowych to filary naszego skutecznego doradztwa i gwarant uzyskiwanych wyników. |
Niezależność, opłacalność i bezpieczeństwo.
Przez 25 lat działalności wygraliśmy setki przetargów o łącznej wartości ponad półtora miliarda złotych, bez kompleksów konkurując z dużymi sieciowymi agencjami. To wszystko nie byłoby możliwe, gdybyśmy nie posiadali wysokiej pozycji w branżowych rankingach, konkurencyjnych warunków zakupu mediów oraz zaufanego i doświadczonego zespołu ekspertów. |
Nasza filozofia współpracy.
Siłą wzrostu naszej firmy jest rozwój biznesu naszych Klientów i ich przewaga konkurencyjna. Wychodzimy z założenia, iż nasza praca jest dobra tylko wtedy, kiedy korzystnie przekłada się na wyniki biznesowe marek, dla których budujemy kampanie mediowe. Dlatego w centrum naszej uwagi jest zawsze Klient i jego marka. Pracując nad projektem zadajemy sobie wiele pytań dotyczących konkurencji, konsumenta oraz rynku, na którym operuje Klient. Wszystko po to, by zaproponować możliwie najlepsze rozwiązanie.