Transparentne i sparametryzowane polityki handlowe stacji telewizyjnych oznaczają dla marketerów tą samą cenę zakupu kampanii, niezależnie od tego, jaki dom mediowy będzie ją kupował. Dlatego głównym polem uzyskania przewagi konkurencyjnej jest efektywne planowanie kampanii i jakość jej realizacji. Kluczowe staje się to, w czym jesteśmy najlepsi – wiedza, doświadczenie zespołu i poziom jego zaangażowania w pracę.
Posiadamy pełen zakres badań i zaawansowanych narzędzi potrzebnych do efektywnego planowania kampanii telewizyjnych – zarówno tych spotowych, sponsoringowych, jak i brandend content. Potrafimy równie skutecznie dotrzeć z komunikatem video za pomocą dużego ekranu TV, jak i monitora laptopa czy telefonu komórkowego – łącząc te wszystkie kanały dotarcia w kampaniach multiscreen.
Anna Bilik TV Buying Director |
Nasz dział telewizyjny tworzą ludzie o know-how zbudowanym na wieloletniej praktyce. Za metodologię i narzędzia do planowania kampanii odpowiada Krzysztof , który pracuje z telemetrią od ponad 20 lat. Razem z Anią (12 lat doświadczenia) tworzą strategie komunikacyjne dla wszystkich naszych Klientów telewizyjnych. Wspólnie zarządzają zespołem TV Buyerów, z których każdy ma minimum kilkuletnie doświadczenie. |
W planowaniu kampanii prasowych jesteśmy prawdziwym ekspertem, co umożliwiają nam nie tylko autorskie narzędzia do planowania prasy magazynowej – MCPS oraz prasy codziennej – DCPS, ale także wieloletnie doświadczenie, dzięki któremu znamy prawdziwą wartość sprzedawanej powierzchni. Jesteśmy skutecznym negocjatorem, o czym przekonało się wielu naszych Klientów. Planując kampanie ogólnopolskie i regionalne w prasie myślimy nie tylko o optymalizacji cen, ale także o kontekstowym dopasowaniu reklamy do tematu pisma, współpracy redakcyjnej czy PR-owej.
Krystyna Oleszczuk Account Manager |
Dzięki naszym ekspertom, którzy od lat specjalizują się w planowaniu kampanii Out Of Home przeprowadziliśmy wiele skutecznych i wyróżniających się kampanii na różnorodnych typach nośników, w tym reklam wielkoformatowych (siatki, murale), kampanii w Point of Interest, kampanii indoorowych skierowanych do wąskich grup odbiorców, czy digital signage. Na potrzeby lokalnych kampanii, tam gdzie nie dochodziły standardowe nośniki, tworzyliśmy własne sieci reklamowe.
Karolina Sochan Account Manager |
W przeciwieństwie do większości rynku, samodzielnie planujemy kampanie w radiu, co jest możliwe dzięki autorskiemu narzędziu – Enigma MG. Dzięki niemu zaplanowaliśmy wiele efektywnych i skutecznych kampanii radiowych o zasięgu ogólnopolskim lub regionalnym, które realizowały stawiane cele: call-to-action, sprzedażowe, informacyjne, edukacyjne, w tym także dzięki współpracy z redakcjami w postaci audycji, konkursów, relacji z wydarzeń i innych.
Karolina Sochan Account Manager |
Dla naszych klientów tworzymy kampanie typu on-screen, ale także działania off-screen (kupony, sampling, plakaty, pokazy specjalne, eventy i inne). Planując kampanie w kinach myślimy o efektywności kosztowej, ale także o dopasowaniu produktu do widowni danego filmu, tak by w efekcie każda zainwestowana złotówka zwróciła się reklamodawcy wielokrotnie.
Krystyna Oleszczuk Account Manager |