Raport: EFEKTYWNOŚĆ KOMUNIKACJI MAREK W ŚWIECIE WIELU EKRANÓW (SAR, Kantar, GOOGLE)

W Media Group od lat widzimy potrzebę pojawienia się badań jednoźródłowych, które pozwoliłoby na ocenę kampanii reklamowych w wielu mediach jako jednego ekosystemu. Każde dane pozwalające na porównanie wielu mediów traktujemy jako cenne źródło informacji. Dlatego jako członek SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej wzięliśmy udział w cross-mediowym badaniu efektywności i uwagi w kanałach TV 📺, VOD 💻 i YouTube 📱, realizowanym przez Kantar i Google. Komitet badawczy, złożony z doświadczonych pracowników agencji mediowych, wnikliwie komentuje wyniki badania.

💬 „Mając na uwadze czynniki sygnalizowane przez raport (więcej dystraktorów, większy clutter, mniejsze zaangażowanie), profesjonalne kampanie telewizyjne planowane są na uzyskanie istotnie większych częstotliwości kontaktu z reklamą, stając się zapewne wówczas w pełni efektywnym kanałem komunikacji dla wielu marek.” 💬 – podsumowuje Krzysztof Pełka z naszego zespołu.

🚩 Zachęcamy do lektury całego raportu, który dostępny jest tu: https://lnkd.in/ecD2kv_z

 

POWRÓT DO AKTUALNOŚCI