#WIEDZA Konkursy, loterie, challenge w social mediach
Jak legalnie angażować użytkowników w social media?
Nowa publikacja od Grupy Roboczej Social Media IAB Polska zawiera podsumowanie form angażowania użytkowników w mediach społecznościowych oraz regulacji prawnych, w tym odnoszących się do kwestii podatkowych, sposobu nagradzania czy wyłaniania zwycięzców, a także wytycznych opisanychw regulaminach poszczególnych platform.
Materiał prezentuje zbiór doświadczeń i wypowiedzi ekspertów i ekspertek mających doświadczenie w prowadzeniu konkursów, loterii, wyzwań (challenge) oraz gratyfikacji za aktywności dla subskrybentów (channel points).
Nasza ekspertka Aldona Racławska w ramach tej publikacji przygotowała część o konkursach na Instagramie.
Praktyczna lektura dla wszystkich, którzy planują i aktywizują społeczności skupionej wokół – do pobrania TU
Jak legalnie angażować użytkowników w social media?
Nowa publikacja od Grupy Roboczej Social Media IAB Polska zawiera podsumowanie form angażowania użytkowników w mediach społecznościowych oraz regulacji prawnych, w tym odnoszących się do kwestii podatkowych, sposobu nagradzania czy wyłaniania zwycięzców, a także wytycznych opisanychw regulaminach poszczególnych platform.
Materiał prezentuje zbiór doświadczeń i wypowiedzi ekspertów i ekspertek mających doświadczenie w prowadzeniu konkursów, loterii, wyzwań (challenge) oraz gratyfikacji za aktywności dla subskrybentów (channel points).
Nasza ekspertka Aldona Racławska w ramach tej publikacji przygotowała część o konkursach na Instagramie.
Praktyczna lektura dla wszystkich, którzy planują i aktywizują społeczności skupionej wokół – do pobrania TU